Rūpēs par klientu ērtībām un domājot veidus kā vēl klienti ērti mūs var sasniegt un iegūt sev vēlamo informāciju, “GelvoraSergel” saviem klientiem ir izveidojis pašapkalpošanās portālu gelvorasergel.lv/portals.
Pašapkalpošanās portālā klienti var:
· Pārbaudīt, vai GelvoraSergel datu bāzē ir aktīvas saistību lietas;
· Pārskatīt savu saistību lietas un to statusus;
· Sastādīt apmaksas grafiku, sekot līdzi apmaksas grafikam un veikt maksājumus;
· Aktualizēt un labot savu kontaktinformāciju;
· Veikt saziņu ar GelvoraSergel.
Autorizēšanās pašapkalpošanās portālā notiek ar Smart-ID, eParakstu (eParaksts Mobile vai ar ID karti) vai kādu no internetbankām (AS Swedbank, AS SEB BANKA vai AS CITADELE BANKA).
Savukārt maksājumus var veikt no tādām bankām un tiešsaistes maksājumu rīkiem kā AS Swedbank, AS SEB BANKA, AS CITADELE BANKA, AS Luminor Bank, Revolut, N26, Paysera un Wise.
Portāla izveide bija loģisks solis, ņemot vērā apstākli, ka klienti mūsdienās nevēlas veltīt ilgu laiku telefonsarunām, sarakstēm un klientu apkapošanas centru apmeklējumiem, lai precizētu sev vajadzīgo informāciju. Portāls sniedz iespēju pārskatīt savas saistību lietas vienuviet, saplānot apmaksas grafiku un uzreiz veikt maksājumus.